Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Квітень » 5 » На шляху до реалізації концепції Нової української школи
14:24
На шляху до реалізації концепції Нової української школи

Початкова школа – фундамент, від якості якого залежить подальше навчання дитини    Це накладає особливу відповідальність на вчителя початкової школи.

    Довгий час початкова школа в системі освіти розглядалася як ступінь освіти, де учень повинен освоїти такі навички, як читання, письмо, рахунок для подальшої освіти. Сучасна  початкова школа уявляється інакше. Сьогодні вона повинна стати першим досвідом дитини в освітній системі, місцем проби своїх освітніх сил.    На цьому етапі важливо розвинути активність, самостійність, зберегти пізнавальну активність і створити умови для гармонійного входження дитини в освітній світ, підтримати його здоров’я та емоційне благополуччя. До такого висновку прийшли члени ШМО опорного освітнього закладу Миропільської ОТГ на своєму черговому засіданні.

      Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла  їх оцінити. Саме такі орієнтири ставить перед освітянами  концепція Нової української школи.  Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання зможе поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп’ютерних. Адже використання комп’ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.  Важливого значення в нових умовах набуває також  проблема  культури  критичного мислення та питання  наступності початкової та середньої ланки освіти. На думку вчителів початкових класів Миропільського НВК, вирішення цих важливих проблем - першочергове завдання на шляху до реалізації концепції Нової української школи. Тому й зібралися вчителі початкових класів опорної школи разом з початківцями філій з ініціативи свого керівника Мілюкової Л.І. на своє чергове засідання ШМО в кінці березня, щоб обговорити важливість згаданих проблем та намітити шляхи їх реалізації. Байдужих до цих проблем  тут не було , був обмін думками, пропозиції, теорія й практика. Після обговорення вчителі прийшли до висновку, що уроки з використанням ІКТ – одна з найбільш важливих дієвих форм  інноваційної роботи, що використання ІКТ підсилює позитивну мотивацію навчання, вчить креативності, навчає вчитися самостійно.    ІКТ істотно допомагають вчителю у його роботі. Це і підбір додаткового текстового та ілюстративного матеріалу, створення карток з індивідуальними завданнями та додатковими пізнавальними текстами, створення електронної бази моніторингу, систематизація і збереження особистих методичних напрацювань, підготовка звітної документації, оформлення навчальних стендів. Все це дозволяє  при більш низьких тимчасових витратах отримати більш високий результат у навчанні дітей. Схвально поставилися початківці й до проблеми наступності й ідеї розвитку критичного мислення в дітей. Адже в дорослому житті школярі з розвиненим критичним мисленням будуть більш затребуваними на ринку праці, бо вмітимуть навчатися протягом всього життя. Без наступності важко навчити учнів критичному мисленню.

     Окрім зазначених вище  проблем, на засіданні говорилося також про особливості проведення ДПА в 4 класі  та про співпрацю початкової школи зі шкільною бібліотекою.
 

.

Переглядів: 45 | Додав: informatik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]