Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Квітень » 19 » Світ у вимірі математики
13:26
Світ у вимірі математики

ДЛЯ ЧОГО ВИВЧАТИ МАТЕМАТИКУ?

Більшість людей, що вивчали математику майже п’ятнадцять років (у дитсадку та школі), у своєму житті користуються переважно знаннями, набутими в початковій школі. Чому витрачаючи стільки часу та сил, ми досягаємо такого мізерного результату?

 

Математика дається нелегко тому,

хто намагається завчити поняття, правила,

не розуміючи їхньої сутності та призначення.

 

Якось король Англії запросив до себе великого математика Ньютона і попросив його підрахувати, скільки знадобиться додаткових приміщень, вер-статів, робітників, щоб карбувати у півтора рази більше монет, ніж раніше. Ньютон півдня вивчав виробництво, півдня робив  розрахунки, а вранці запропонував таке розв’язання проблеми: змінити послідовність операцій, переставити й по-іншому використовувати верстати та в інший спосіб роз -поділити виробничі завдання між працівниками.

Сучасна людина , щоб бути успішною, постійно має розв’язувати завдання, схожі з тими, які розв’язав Ньютон: розраховувати необхідну кількість матеріалів, щоб не було зайвих відходів;визначати термін посадки рослин та достигання плодів  відповідно до клімату; обчислювати кількість продуктів, необхідних для приготування страв, інгредієнтів для виготовлення ліків. Без математики не може обійтися жодна галузь науки, виробництво , жодна професія. У му­зиці має значення тривалість звучання нот та інтервалів між ними. Під час вивчення мови ви­окремлюємо певну кількість звуків, ділимо слова на склади. Літературні розміри (ямб, хорей, дак­тиль) — це метричні схеми, порядок чергування наголошених та ненаголошених складів.

З огляду на вище сказане, впродовж багатьох століть математика є обов’язковим навчальним предметом. З одного боку, в ході її вивчення роз­виваються інтелект, просторова уява, логічне та абстрактне мислення, формуються аналі­тичні й дедуктивні здібності. Діти набувають уміння розмірковувати, знаходити раціональні шляхи розв’язання проблем, планувати свої дії, структурувати матеріал. З іншого боку, розвиток виробництва здійснюється завдяки прикладним розділам математики, тому дитина має бачити, де ті чи інші знання (закони, явища) викорис­товуються і для чого. Це підсилює її інтерес, мотивацію до математичної діяльності

 

 

 

Часто і діти , і педагоги вважають математику складною,відірваною від реального життя.Однак усе зовсім навпаки --вона оточує нас , де б ми не були.Дбаючи про логіко-математичний розвиток дітей ,ми маємо навчати їх помічати закономірності в довкіллі,узагальнювати і робити висновки, мислити чітко,системно,застосовувати набуті математичні знанняу різних видах діяльності у повсякденні.

 

 

"Жодна інша наука не навчає розуміти

гармонію природи так, як математика..."

Пол Карус

 

Математика і довкілля

Перші кроки у світ чисел, цифр, обчислень, ви­мірювань дитина робить уже в дошкільному віці. Перед вихователем стоїть завдання організувати ознайомлення з математичними поняттями так, щоб сформувати позитивне ставлення малюка до математичної діяльності, розвивати його ро­зум, уміння розв’язувати практичні завдання. По­стає питання: як це зробити?

Математика не існує сама по собі.Це кіль­кісна сторона довкілля.Вона визначає різні відношення(кількісні, просторові, часові то­що)в об’єктах, явищах та між ними.

Великий потенціал для розв’язання окресленої проблеми мають завдання, які розкривають закономірності виникнення, побудови, роз­витку об’єктів природно-предметного дов­кілля.

Категорія: Дошкільна група | Переглядів: 94 | Додав: informatik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]